0
0

قوانین و مقررات – شرایط استفاده از خدمات

هويت خريدار: خريدار شخصی حقيقی يا حقوقی است که مشخصات وی در پرتال کاربران و در بانک اطلاعات کاربران شرکت وجود دارد و سرويس‌های خريداری شده تحت حساب وی مديريت می‌شود.

خریدار اذعان می‌نماید که کلیه اطلاعات هویتی ارائه شده و آدرس‌ها و شماره تماس و امثالهم صحیح بوده و همواره در بروز نگه داشتن آن‌ها در پرتال کاربران می‌کوشد. ضدسافت حق دارد در صورت اعلام شکایت از مراجع ذیصلاح قضایی که نیاز به کنترل این اطلاعات داشته، تصویر برابر اصل این اطلاعات را از خریدار دریافت نماید. ضدسافت حق دارد در چنین مواردی تا تکمیل اطلاعات صحیح و مستند نسبت به تعلیق سرویس کاربر اقدام نماید.

سرویس ‌گیرنده موظف است، از نام و نام خانوادگی حقیقی (با حروف فارسی) و مشخصات و آدرس کامل و دقیق در هنگام ثبت نام استفاده نماید و همچنین انتقال و تفویض حقوق و تعهدات خود به شخص، یا اشخاص حقیقی و حقوقی بدون اخذ موافقت رسمی شرکت رایان پردازش نیرا مجاز نبوده و عدم اجرای تعهدات مندرج در قوانین خرید، حق تعلیق و یا لغو قرارداد را برای سرویس دهنده، محفوظ می‌دارد.

کلیه کاربران ضدسافت می‌بایست حداقل ۱۸ سال تمام داشته باشند. اشخاص صغیر می‌بایست توسط یکی از والدین یا قیم قانونی وی سرویس تهیه نمایند. شخصی که سرویس توسط وی برای شخص صغیر تهیه می‌گردد قانونا مسئول رعایت کلیه قوانین و شرایط خدمات ضدسافت می‌باشد.

مالکيت سرويس و کليه مسئوليت‌ها و حقوق مرتبط با آن، بر عهده خريدار و يا نماينده خريدار هريک به تنهائی می‌باشد.

در صورتيکه به درخواست مشتری و در راستای کاهش هزينه و يا بهبود کيفی خدمات نگهداری و تمديد، به جای مشخصات خريدار مشخصات شرکت ارائه کننده خدمات، ثبت شده باشد همچنان مالکيت و کليه حقوق و مسئوليت‌های قانونی بر عهده خريدار خواهد بود.

تعهدات ضدسافت در قبال مالکیت سرویس‌ها برابر با قوانین مندرج در صفحه مالکیت سرویس می‌باشد و اجرای هر گونه درخواست خارج از آن میسر نخواهد بود.

پشتیبانی و نحوه ارتباط

ارائه خدمات پشتیبانی فنی در ضدسافت بر مبنای پرتال مشتریان و به صورت 24 ساعت و ۷ روز هفته می‌باشد.

کلیه مشتریان موظف می‌باشند قبل از ارسال تیکت، بخش آموزش و مقالات شرکت را مطالعه کرده و در صورت عدم پیدا کردن راه حل مناسب برای رفع مشکل خود، تیکت (درخواست پشتیبانی) مورد نظر را ارسال کنند.

تنها روش ارتباطی مستند و رسمی ضدسافت با خریدار، آدرس ایمیل خریدار و پاسخ به تیکت‌های پرتال ‫پشتیبانی می‌باشد که از طریق حساب کاربری وی در پرتال کاربران ثبت شده است، خواهد بود و تنها روش ارتباطی مستند و رسمی خریدار با ضدسافت، ثبت تیکت در پرتال مشتریان با دریافت شماره ‫پیگیری تیکت خواهد بود.

کلیه مشتریان موظف هستند درخواست‌های پشتیبانی خود را به زبان و فونت فارسی از سیستم پشتیبانی ارسال نمایند و از تماس با تلفن‌های واحد فروش، فرم‌های تماس با ما و… برای پیگیری درخواست‌های پشتیبانی خودداری کنند.

مشتریان موظف می‌باشند برای هر درخواست پشتیبانی یک تیکت جدید باز کنند و از باز کردن تیکت‌های قدیمی و بسته شده خودداری کنند.

مشتریان مجاز نمی‌باشند برای یک درخواست مشابه، چند تیکت متفاوت باز کنند.

تذکر: بجز ارسال تیکت و ایمیل سایر روش‌های ارتباطی مانند تماس تلفنی، چت و … مستند نبوده و شرکت نیز صرفا موظف به پاسخگویی از طریق تیکت و ایمیل می‌باشد و نه از طرق دیگر.

شرکت مسئوليتی نسبت به تبعات و خسارات وارد بر خريداری که اطلاعات تماس تغيير يافته خود را از طرق معتبر به اطلاع شرکت نرسانده است ندارد.

تحويل خدمات

نحوه تحويل:

پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خريدار، با آماده تحويل شدن سرويس خريداری شده، مراتب از طريق ايميل مندرج در پروفايل و يا برگه سرويس به خريدار اطلاع داده می‌شود. عدم دسترسی خريدار به آدرس ايميل مورد نظر مانع تحويل سرويس نمی‌گردد.

خريدار در صورتيکه در بازه زمانی حداکثر زمان تحويل، ايميل مذکور را دريافت ننمايد موظف است حداکثر ٢ روز پس از پايان زمان تحويل مجاز، مراتب را به بخش فروش شرکت اعلام نمايد.

در صورت بروز شرايط ويژه فنی و يا محدوديت‌هايی که تحويل در زمان مقرر آن انجام نشود، شرکت مجاز به افزايش زمان تحويل سرويس تا ٢ برابر خواهد بود.

خريدار حق درخواست لغو سرويس خريداری شده تحويل نشده را تا قبل از سپری شدن ٢ برابر زمان تحويل مجاز آن سرويس نخواهد داشت. به عنوان مثال چنانچه زمان تحويل ۷ روز باشد در صورت عدم تحويل، خريدار تا ١٤ روز مجاز به انصراف از خريد و دريافت وجه پرداختی خود نمی‌باشد.

شرکت مسئوليتی در قبال عدم تطابق با نياز و يا عدم استفاده خريدار از سرويس خريداری شده وتحويل شده ندارد.

سرويس‌های مرتبط با دامنه‌ای که توسط شرکت ثبت و يا تمديد نشده‌اند و نزد ثبت کننده ديگری می‌باشند در هنگام پرداخت فاکتور تحويل شده فرض می‌گردند.